Ahad

Sambungan Dari Customer VS Worker

Dear Dairy,

ingat lagi tak pasal Naru cari pasal kat Subway hari tu?? Kalau tak baca lagi sila la ke link ni

http://narumiaida.blogspot.com/2012/01/customer-vs-worker-hanya-kerana-rm1.html

Minggu lepas kawan Naru ,Lin ade mesej Naru yang berbunyi..

'Afiqah aku kene pecat start next week'

Dan mase tu dalam fikiran Naru

Alamak sebab aku marah worker yang pandai bodek hari tu ke Lin kene pecat?  
Naru mintak maaf Lin..Bersemangat lah..Aku akan tolong kau. Tuzki Bunny Emoticon (iyeah!)

Mase tu Naru takda kredit tak dapat la nak tau lebih lanjut. Lepas tu Naru mesej die kat Fb untuk pastikan..

'Salam Lin betul ke ko kene pecat? Sebab aku ke?'

'Sori la beb aku pon takda kedit mase tu nak explain more (bagus la sama-sama takda kedit) sebenarnya aku saja je nak suspen kau. Aku bukan kena pecat tapi kena naik pangkat jadi bos kat cawangan Subway yang lain. Bos aku cakap aku keje bagus hehe.'

Tuzki Bunny Emoticon 'Berani kau wat aku cuak huhu. Tapi minah yang rude tu keje lagi lamakan?Die tak jeles ke?'

'Hahahahaha jeles gile!! Dah la bos cakap depan dia mase tu'

'Habis kau terima ke?'

'Mana leh terima aku kan kena abiskan praktikal MSU aku bulan 2 ni'

'Aha la..mmm rugi-rugi'

Soo kesimpulannya disini..Keje tu bia iklas baru la orang nak naik kan pangkat
Yang benar,
Narumi

Tiada ulasan:

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates