Isnin

“aku REVIEW bagi TRAFFIC !”

Dear Dairy,

   ini kali kedua Naru join segmen tambah traffic macam ni. Hehehe..cara nak join  segmen ni senang je

1. Taruk tajuk entry korang “aku REVIEW bagi TRAFFIC !”
2. Taruk header buruk aku kat entry korang tu dan linkkan ke entry ini.
3. Buat ENTRY dan beri Pandangan , Pendapat , Kutukan korang keatas aku dan blog aku.
4. Lepas tu taruk link korang kat ENTRY ini ya.

 5.kalo korang nk follow sangat digalakkan..heheh.. tp x nk follow pon x per.. ;(


wanna know more click this creative header

Ok sekarang jom kite buat check list. 1 CHECK! 2 CHEAK! 3...mmmm yng ni susah skit sebab Naru pon baru tau blog Akmalluddin Rahman kat Sahabat Blogger hehe..tapi bila first time Naru bukak blog ni..Naru terpesona dengan header blog die yang membuatkan Naru menjerit "Cantiknye header!!!Tuan Blog jika anda baca segmen ini sila la buatkan satu header yang cantik begitu tuk Naru T^T"..(harapan je la Naru oiii)
..5 CHECK! yang ke 4 lepas post entry ni baru check :p..




yang mengharapkan follower, 
Narumi


4 ulasan:

avantgarde14 berkata...

thanx join... huhu... tentang header tu... skarg nie x leh nk wat header utk org coz skarg nie dah x pakai windows da.. pakai ubuntu and ble pakai ubuntu plak x tau nk run adobe photoshop.. dulu ada la gak wat kan header utk org len... huhu.. anyway... thanx join my first segmen...:)

IntaNBerliaN berkata...

good luck naru :-)

avantgarde14 berkata...

dah review blog naru dah.. kat sini : blog review 1#

Nadia berkata...

sedapnyer..:)

eh eh yuki n terry cute..:)

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates