Khamis

Hadiah yang aku dapat mase busday mak aku hehehe




Terima Kasih Mak..hehehe patotnye akak yang kena bagi hadiah ni terbalik gak..aku ni nampak je ganas tapi dalam hati ade taman gak..huhuhu..Baru-baru ni bisnez mak aku makin merosot akibat kwan tikam belakang kesian aku tngok mak aku nagis huhu (perkara yang aku x leh tngok kalau x aku ngis gak tapi secre snyap la)..bayangkan untung sehari RM20 je..mak aku beli 3 topup RM10 (tuk setiap anak die yang ade hp)..terharu gile..bajet lebih dari untung..soo parent memang akan sentiase do the best tuk anak-anak...dorng x kisah pon kalau x makan janji anak2 gemuk..hargai la mereka (x sngke aku akan cakap nih)..aku memang dri kecik ade mslh ngn mak aku sorg nih..tapi die wat kite skit hati cmne pon die sorng je la pon yang lhirkn kite..huhuhu.....

p/s: Bile la aku nak habis stdy n cari kerja tetap yang gaji sedap. Sba ye mak,ayah akak janji akan wat yang terbaik n lepas je akk dpt keje mak,ayah x yh kerja dh tau ^_^ (ngis sob2)

6 ulasan:

nurshahirah berkata...

skarang ni.org sanggup buat ape je utk duit..tak takut ke akhirat nnt kene balasan..haih..

narumi sakura berkata...

huhuhu tu la pasal..yang sedihnye sesama islam lak tu...nape kite x leh contohi cina??maju same2

asraf berkata...

mcm tu la..kite tompang gembire jgak klu avvk dh baik-baik ngan mak ayh avvk.. :)

narumi sakura berkata...

hehe tq awak ^^

wan zuliyana [apel] berkata...

takpe takpe. .
nanti dah keje bagi duit byk2 kat mak. .
mak mane tak syg kan ank kan?
pe yg kite boleh buat sekrang cuma ikut kehendak dia, belajar rajin2. .
:)

narumi sakura berkata...

hehe btul2..tq apel..
kite akn blja rajin2 >_<

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates