Sabtu

Hadiah Hari Jadi Dari Sayang


Nak tau cerite x??..1 minggu ni dak UITM cuti then BF aku pon blk..dlam 1 minggu ni memang kitorang kluar je la hehehe..pstu 1 hari tu die kate..nak bnk in duit kat kawan sbb kawan tu dh belikan tiket bas nak balik banyak..aku ikut die g Mybank kat Bangi..RM40 die masukkn dlm mesin Cash Deposit..aku intai la nama kat scren..nape nme pompuan??(makenikal kebanyakkn lelaki n kurang pompuan)..so aku malas nak slh angp myb kwan klas die aku x kenal..pastu kitorang balik

3 hari lepas bank in tibe-tibe ade 1bungkusan smpai dari abng posmen..aik??bile pulak aku oder barang ni..bungkusn dri swetttouchcolection..aku kenal die ni memang pandai wat craftangan..n aku penah oder gift tuk antr terus ke penang (to my darling ofcos)..
besar lak tu..bukak2 je ade 1 bantal lembut tulis 'Happy Busday My Love 20'
waaaa...cepat2 aku tengok borang pos yan tampal kat luar bungksan..RM40 kantoi harga hadiah hahaha..nampaknye aku dah tau..ni rupenye tiket bas yang BF aku beli ;)
Thanks Swetheart

Tiada ulasan:

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates