Sabtu

sape kate barang kat padang besar murah??

Baru-bru ni aku pergi holiday dengan ......... aku kat Penang..kebetulan kampung aku kat Penang n die lak stdy kat UITM sana..susah ooo kaple jauh2 rindu huhu..ade free bru leh jumpe..balik pada topik hehe..aku ingat kalau pergi sana boleh la borong barang nak niage skit (ingat biz je smpai orang tu pon marah) alih pergi tanya barang semua sama  je kalau beli kat tempat lain huhhuhu dah la datang jauh..lalu ladang tebu terbesar best gak la ;p

Ni lak gambar susana kat Padang Besar



ok kat sini ade orang jual krim muke or sewaktu dengannye tau..aku harap korang berhati-hati sebb BF aku cakap jangan sesekali layan or biar dorang calit krim tu kat korang kalau tidak korang akan terbeli gak barng yang dorng jual tu..biase la Thailand huhuhu..die cite ni pon sbab kawan die dh pernah kene..live lgi..peniage tu calit krim tu kat pegelngn tngn kwan die pastu terus die beli 2 botol krim tu..

kesian sayang..die teringin sngat nak beli beg galas bwak g klas..igat la murah la kat padang besar..tanya2 harga sama kalau beli kat uptown ceh =_=`..

memang mahal barang kat sini huhuhu..tpi ape yang best ofcos la cuci mata..yang paling best vespa dorang memang stail *_* (star eyes)..kan best kalau kat Malaysia pon de Vespa macam ni..


x berani nk amik gambar kat depan huhuhu..klu depan lagi comel tau..
~NaRu~


Tiada ulasan:

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates