Khamis

Akhirnya!!KINI DI MALAYSIA


Korang mesti pernah baca kat blog atau pernah ternampak gambar orang makan atas jamban macam ni kan?? Dan seperti yang korang semua maklum memang restaurnt ni berasal dari Jepun DAN ape yang korang x sedia maklum adalah restournt ni memang ade kat MALAYSIA
nak tau kat mana??

QueensBayMall,Penang
  • Store Name: T-Bowl Concept Restaurant
  • Lot No: 3F-43, 43A & 45
  • Zone: South
  • Macam mana aku tau ni bukan semata2 serch kat internet tapi aku sendiri terjumpe restornt ni lpas aku keluar dari wayang dengan BF aku..hohoho x sangke tul..banyak kali gak la aku tarik tangan BF aku nak masuk kedai ni..die mule2 x nak last2 sernder die lak tarik aku sampai kat pintu masuk..tujuan aku cume nak tngkap gmbr kedai ni je..tpi memang cun gile..sampai kat pntu masuk aku tengok la menu kat cermin luar..alamak sume makann cine Halal ke??soo nak mengelakkn was2 aku lak tarik BF aku x jadi masuk kih3..walaupepon bia aku bagi tau something..serch punye serch rupe2nye restornt ni ade sediakan arak n daging babi fuhhh nsib baik x masuk..tpi serius kitorang nak msuk pon sebab nampak ade orang melayu makan..x tau la kalau tu non-muslim..biase la sekrang ni kn non-muslim bnyak muke malayu huhuhu..nak tau lebih lanjut boleh la ke web site dorang ni ye

Tiada ulasan:

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates