Khamis

30 JUN 2011 ,kamis

Dear dairy,

    Hari ini aku kehidupan aku bermula dengan pagi yang indah (lewat masuk kerja lagi walaupon ini hari last day aku kerje =_=`) Macam hari-hari bekerja yang biasa aku akan bawak semua peralatan make up ku termasuk pelembab muke tuk make up kat ofis sebab aku akan bgun pagi lambat dan x sempat wat kat umh (mandi pon laju2 kih3) Hari ini emosi aku agak terganggu skit pada mulanya mungkin sebab menunggu gaji yang x masuk-masuk bertambah dengan sedih skit nak tinggalkn Citra Warisan nih..(sebb aku syng tempat duduk aku kat opis)

    Lepas je make up aku kembali ke meja aku dan blurr sebentar..serius xde idea langsung..aku pandang je page blogger aku kosong..sambil-sambil tu aku blogwalking kat blog orang lain sambil cari idea..malangnya idea tu xde langsung..tepat je kul 1 pm aku terus sleepkn laptop DELL biru aku ni dan mencapai kunci moto aku..dengan x pakai helmet aku pon merempit la bawak k zana..(yup kami mkn kat mines jngn jeles ^_^)..dan hari ini jugak kali kedua aku makan kat Chiken Rice shop ..X sngke sedap gak nasi ayam BBQ die.. tapi kalau nak tiap-tiap hari makan kat situ alamatnya bankrup la =_=`(tau2 la nape)

    Tapi sebelum lunch tadi aku telah mengemparkan 1 opis mnyatakkn aku myby x hadir majlis perpisahan yng opis nk wat mlm sok (mlm sbtu)...aku ngaku aku sedikit (banyak)emosi dri pagi..aku sbnrnye x suke btul klu orang wat majlis tuk aku..x kisah la busday ke,perpisahan ke x kisah la (selain kalu majlis tahlil bile aku xde ok la)..bagi aku sume tu nyusahkan orang je huhuhu...nampak muke sume orng berubah..aku pon smpat di lecture oleh bos aku..

    Dan mase lunch kat Mines tu la aku di ugut oleh akk kesayangan aku kak Zana..(jangan terkejut die penah jadi artis smpingn dalm pisau cukur tau)..lepas lunch tu die tunjuk part die dlm pisau cukur..aku gelak2 je..dasar artis memang pandai belakun..eh alamk cite aku x ikut susunan..balik kat lunch tadi hehehe..ugut punye ugut last2 aku x tahn n serte merte aku kate aku hadir =_=`..hais..

    Nanti balik poli mesti aku windu die..Ye la die akak paling positive penah aku jumpe..(gambar die ade dlm post aku yang lame tapi sowi la die dh berpunye)..Aku banyak belajar dari die sebnarnye..ye la aku ni kan goth n emo..Die x kire la orang nk cakp pe kutuk pe she just go through n be happy..memang tabik spring..ayat die 'peduli ape aku lantak ko la' memang best gile kawan ngan die..

    Balik lunch mood aku happy..my crazy mood back yay!!..Thnks k Zana..Kerja aku mengedit report poli la ape g..(dengan riangnya)..bile aku dpt tau Ju dah siap report poli (siap print) aku bengkek gak la..tapi relex..ikut ayat kak Zana 'peduli ape aku lantak ko la' hahaha...macam2 la gak belaku aku dh strt ngusik orng..eh jap!! lupe..aku skit hati gak bile k Irma x bank in akunye gaji..Ju punya cek die bank in lak lain bank gak..adik kesayagan la katakn..aku ni anak terbuang je..tapi kite kene fikir positive!!..ye la bnk aku bnk islam..bongok cawangan die ssh tul nak cari..

    Tepat kul 5.30 ptng aku terus je balk..meja pon dah siap kemas rase2nye xde barang tinggal kot (ye la ari last)..bak kate En Azmi-' barang yang tertinggal akan jadi milik opis ye' kah3..tngok bos pon kate cmtu cuak la aku..sampai je umah adik aku cakap ade barang sampai..bukan main tambh happy aku..yela aku tunggu barang tu dh lame kot..oder dari China lens case tuk biz aku..dlam bilik bukak package upe2nye maxis brodband...lagi la aku suke..x sngke2 dapt gift dari maxis (tapi nnti kne byr buln sleps smnggu)..Cepat-cepat aku try pakai..bukak blog dan terus tulis cite ni..dan KESIMPULANNYA sampai sekarang aku x mandi2 lgi balik dari keje sebab kusyuk tulis blog..yang tdi kat opis xmo lak tulis...adeh =_=`....

My Slim Maxis Brodband

p/s: LALAT berhenti hurung aku..aku g mandi sekarang jugak!!!

Yang Comel,
Narumi Aida

2 ulasan:

Farhana Jafri berkata...

tggal brg kat opis trus jd hak milik opis?? perggghh cnfirm slalu alert.. huu~~

jemput singgah ANASAURUS :)

Unknown berkata...

hahahaha memang kne alert..tikus plastik sye tertingal skrng jadi mainn bos (patutnye bnde tu nk takutkn die)msti singgh ^_^

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates