Jumaat

Naru mengemas?

Dear Dairy,

penat betul malam ni Naru mengemas bilik..(nampak sngat bilik kemas sebulan sekali je Tuzki Bunny Emoticon). Semalam Naru kosongkan rumah sewa Naru kat Shah Alam memandangkan Naru pon dah tak duk sane. Sekarang sem akhir Naru dan Naru ulang alik naik moto EX5 kesayangan Naru dari Kajang ke Poli Shah Alam. Ramai yang tanya. 


'Tak penat ke kau ulang alik?'

'Tipu la kalau aku kate tak penatkan?..'

'Abih tu nape tak duk umah sewa je?'

'Sebab aku boleh jimat duit banyak bile duk umah family. Tak payah bayar tuk makanan, duit umah sewa,duit bil air,bil letrik umah sewa dan bnyak lagi la..'

'Abis minyak moto ulang alik tu tak mahal ke?'

'Aku naik Ex5 je..berapa sangat la minyak pakai (Ex5 jimat minyak) paling koman Rm5 tuk 2 hari.'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Berbalik kepada isu mengemas tadi. Naru agak cuak takut barang dari umah sewa tak muat untuk di sumbatkan dalam bilik Naru yang tak berapa nak besar ni (Naru bersyukur dengan ape yang Naru adeTuzki Bunny Emoticon)..3jam jugak la Naru berkemas sekarang baru siap (sape suruh start lambat padan muke). Alhamdulilah muat-muat je sume barang ni hoho..Pandai kan Naru kemas bilik. Dan Naru baru tersedar yang Naru memiliki komik,majalah Gempak dan majalah Arena yang banyak...



Baru ingat nak shoping komik lagi ngan bauncer RM200 tapi macam dah takde tempat je nak letak 
Tuzki Bunny Emoticon
Yang tengah binggung,
Narumi

5 ulasan:

Lynn Damya berkata...

haha, nseb baik xsalah ruang komen, selalu kt bwh, ni kt atas rupenye :p study SA je rupenye, i study SA gak, uitm, hehe..esok baru nak balik umah, yahoo ! all the best ya (n_n)

narumi sakura berkata...

hahaha...sowi2 saje nak lain dri yng lain tu yang letak ats :p..SA tu ape?hehe...

Ku Azhar berkata...

terbaekkk la! :)

Pendamba Mawar berkata...

first time datang sini.hehehe

narumi sakura berkata...

hehehe arigato Ku azhar-san..
selamat datang Pedamba Mawar >_<

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates