Sabtu

Dialog Temubual (Bahagian 1/3):

Pernahkah anda mendengar tentangThe Last Pope?
Pernahkah anda mendengar tentangPope Roman Peter II?
Pernahkah anda mendengar tentangCantus?
Pernahkah anda mendengar tentangBenidictine Order?
Di sini saya ingin berkongsi cerita & diharap dengan perkongsian ini sedikit sebanyak dapat membuka mata kita tentang apa yang sebenarnya sedang terjadi,
pada masa sekarang & akan terjadi tak lama sahaja lagi…

Dinar-Emas.COM:http://www.dinar-emas.com/vaticans.html#ixzz1amIxekXk
Dapatkan Dinar Emas Anda Yang Pertama Dihttp://www.dinarmas.com

" 2 minggu lepas semasa saya di New York, USA,
terjadi 1 peristiwa yang telah mem-brainwash-kan saya,
cerita nyer macam ni….."

Semasa saya dan pak cik bersiar2 di kota selepas singgah di sebuah kedai,
pak cik telah tercicir barang yang dia beli,
saya pulak tunggu dia dekat kereta dan terasa nak berak pulak…
tak tahan giler,
nak cari tandas tanya orang ada dekat situ, balon je la kan...
gereja pun gereja la tumpang berak jer…
rupanyer gereja tu ada buat satu ceremony,
ada orang pakaijubah dan topi segitiga,
tengok air muka macamyahudi laknatjer…lantak ar…
Bila sampai rumah pak cik aku,
orang yang pakai jubah setan tu jadi jiran pulak…
selang 2 rumah jer…
2 minggu aku dah spy dan tegur org ni…
takda apa2 pun hidup macam orang biasa jer…
sampai la 1 topik perbualan tu…

   aku:saya ada nmpk pak cik kat gereja tu,
    tak nampak macam sembahyang, macam majlis konvo pulak..ada aper ?
   Bishop: oh! yang tu…memang mjlis konvo utk paderi baru..dorang yg jubah putih tuJESUIT PRIEST

   aku:sapa tu bunyi macam best jer ? good looking…macam educated jer…
    ( jiran aku senyum sampai ke pipi, cam nk ketawa tapi x ketawa pun)
   Bishop:hmmm…orang islam,1000 orang ulama Islambaru bersamaan dengan 1 orangJESUIT PRIEST.

   aku:pasal apa pulak?
   Bishop :orang yg pandai, hebat yg ada name nyer di depan mereka professor,doktor dll tu..
    dengan kata2 yg hebat penuh ilmu dan fakta dan teori yg hebat2 tuADALAH PERBUALAN HARIAN KAMI 700 TAHUN DAHULU
    kemudian kami membuatkan bagaimane mahu hasilkan orang yg seperti professor,doktor dan mereka semua tu…
    Kebijaksanaan mereka tidak akan lari dari tujuan ilmu itu kami hasilkan…
    seluas mana pun ia berkembang ia sebenarnya di bawah tujuan kami, cuma mata mereka melihat ia berubah-rubah…
    ( bishop roman katolik tu sebenarnya seorang jiran saya yang memang adalink organisasi dengan Gereja Vatican dekat Rom.)

Mungkin ada pembaca yang masih belum mengetahui apakah ituJesuit.
Jesuitadalah 1 aliran keagamaan di dalam Gereja Roman Katolik ataupun disebut Gereja Rom...
Aliran ni pada zahirnya menjalankan misi keagamaan atas nama Jesus dan Kristian,
tapi sebenarnya mempunyai agenda tertentu yang amat jahat lagi licik,
lebih2 lagiJesuitadalah antara pembantu yang paling penting dan besar peranannya kepadaLucifer = Iblisdan rakan kongsinyaAl-Masih Dajjal.
Ini keranaJesuitadalah antara elemen penting dalam membangunkan plan besarNew World Orderyang termasuk di dalamnyaFreemasonrydanZionisAntarabangsa.
  
   aku;tapi kan…bukan ke universiti dan gereja tu berasingan,tak campur organisasi ?…
    lg pun macammana pulak paderi2 ni bleh transfer ilmu..
    takda nampak pun paderi jadi lecturer dekat mana2 universiti dekat dunia ni…
    dekat kampung sy malaysia lg la xde…paderi kt malaysia kejanyer sembahyang jer kan…?
   Bishop; masa pra-kemerdekaan wilayah2 jajahan eropah seperti kamu….
    pemimpin2 kamu yg memperjuangkan kemerdekaan tu telahBELAJAR DENGAN ORG YG KAMI AJARKAN….
    cuba kamu perhatikan cendekiawan,ahli falsafah,
    ilmuan ygNAMA MEREKA TERPAHAT DI DINDING2 SEKOLAH TU
    apa yang guru2 kamu katakan pada waktu tu?

   aku;apa ek…..yang saya ingat la… dorang tu semua orang yg geliga kepala otak tak ingat dunia,
    dorang tu pengasas ilmu dan dorang tu jadi macam tu sebab wujud perasaan ingin tahu yg sangat mendalam dlm jiwa.
    Bishop;saya pasti apa yg awk cakap itu mesti tercetak di buku2 teks sekolah

   aku;betul….mana pakcik tau ni?
    (peh…dia wt lg kn… ktwa tp cm x ktwa)
   Bishop ;pejuang kemerdekaan lah yang bawa nama mereka supaya di kenalkan kepada kanak2 lg,
    supaya mereka mengagumiANAK MURID KAMI

   aku;kenapa gereja nak mereka respect dengan cendekiawan2 barat?…
    macam pak cik kan ahli gereja,
    kenapa tak bubuh nama pak cik jer kn senang..pak cik jugak yang glamour nti…
   Bishop ;kami tidak mahu mereka tahu ilmu2 yang diajar dari sekolah hingga universiti tu adalah ilmu kami..
    Kami reka keadaan yg menampakkan ilmu itu muncul secara spontan,
    kami mahu mereka rasa ilmu itu seolah-olah bukan datang dari kebijaksanaan agama.

   aku;ish…betul jugak, masa saya sekolah dulu pun saya rasa seperti semua orang mampu kalau ada sifat ingin tahu..cikgu skolah yang ajar.
   Bishop ;sifat ingin tahu itu sebenarnya tidak wujud dalam diri cendekiawan barat…
   KAMI YG RANCANG SUPAYA ANDA BERFIKIR SePERTI ITU..
    Masa kan manusia sedunia yang pelbagai kaum dan agama mahu belajar ilmu di universitijika mereka tahu ia adalah perancangan gereja?

   aku;bunyinya macamgereja ada kaitan dengan zaman penjajahanke atas seluruh dunia macam british,belanda,spanyol,prancis dll…betul ke?
   Bishop ;BETUL….
    (maaf..aku terpaksa rahsiakn nama bishop ni,sbab aku dah janji takkan bagitahu sapa2 kalau dia sudi cerita pada aku..utk keselamatan aku jugak….)
    korang buleh ke tolong aku terjemah apa kata2 jiran aku tur..?

Sebenarnya apa yang dicakapkan oleh Bishop itu adalah Protocol Of Zion No. 4 dan Protocol Of Zion No. 9
Protocol Of Zion No. 4
It is for this reason that we must undermine faith, eradicate from the minds of the Gentiles the very principles of God and Soul, and replace these conceptions by mathematical calculations and material desires.
Protocol Of Zion No. 9
We have fooled, bemused and corrupted the youth of the 'Gentiles' by rearing them in principles and theories whick are known to us to be false although it is that it is that they have been inculcated.

   Aku;pak cik dr tadi asyk cakap “kami yg rancang….kami yg rancang”
    Haa….skang ni pak cik cakap la yang semua universiti kat dunia ni gereja yang Punyer…
    apa bukti…stakat cakap semua orang boleh…
    (sepatutnya jiran aku ni paling tak pun ada sikit rasa tercabar…tapi raut muka dia sikit pun takda rasa tergugat,malah pandang aku dgn perasaan kesian…bengang btul aku)
   Bishop ;ada pada satu hari tu di sebuah dewan,
   ada ramai orang,dari pemimpin,orang Kenamaan hinggalah ibu bapa,keluarga dan kawan2 datang untuk ucapkan Tahniah,
   berkongsi kegembiraan,kesyukuran kerana nendapat
   Segulung ijazah…mereka bergambar bersama,memegang ijazah dan Bunga di dada sambil melontar topi di awan dgn teriakan puas…

   Aku;jadinya kenapa?
   Bishop ;jubahyg mereka pakai tu adalah pakaian kami..
    Seluruh dunia telah mengenakanjubah kamidengan perasaan mereka begitu syahdu penuh bangga…
   Mereka telah jadi waris kami tanpa kami perlu wujud di depan mereka
    Malah mereka berebut2 melayakkan diri ke majlis itu.
    (jauh di benak aku mmg mengakui kte ni mmg kene bodoh2 je dngn yahudi nie…jubah tu mmg sme,Cuma modified ckt jer)

   Aku;ah….kalau saya graduate nanti saya tanak pakai pun jubah tu..
    ( tapi kalau tak pakai jubah tu pun tetap sama jer…tak ubah apa pun,belajar jugak ilmu)
   Bishop ;kalau mampu,silakan….
    Setiap 1 org menentang jubah ni, akan ada 1000 lagi yg akn menyarung jubah ni,
   …..MEREKA YG MENGIDAMKAN MAJLIS INILAH YG AKN MEMPERTAHANKANNYA SENDIRI….
    kami tak perlu Buat apa pun..

   Aku;gereja jugak yang rugi…org islam semakin banyak yg pandai dan boleh Bersaing….
   Bishop ;sudah lama kami menantiorg islamberkata seperti itu…
    Bukanyer mudah…………beratus tahun kami usahakan…….
    semakin ramai org islam memakai jubah kami,semakin banyaklah terlucutnya jubah Nabi Muhammad.

   Aku;pak cik silap ni…..makin banyakinstitusi pengajian islamkat dunia ni,dekat kampung saya malaysia lagi la banyak…
   Bishop ;awak tertinggal suatu ayat….DAN ISLAM YANG UMATNYA SEMAKINHANCUR..
    dan saya Juga terlupa nak bertanya kepada awak sesuatu…

   Aku;apa dia?
   Bishop ;sekiranya ilmu yang kami lepaskan dari diri kami itu suatu kebaikan,
    mengapa tidak kami ajarkan kepada kaum kami sahaja,
    dan membiarkan kamu mentadbir wilayah sendiri mengikut kesukaan kamu selepas diberikan kemerdekaan ?
    ( pergh!!..terkedu siot aku…tarik nafas pnjg2..killer punyer soalan…aku diam seribu bhsa… )
   Bishop ;tak perlu jawab….lidah kamu dan huruf-hurufnya tidak layak sebagai jawabnya.
    (   jiran aku ni bleh tepuk bahu dan gosok2 bahu aku…suruh aku tenang pulak  )

klu korg nak tahu..bishop ni hidupnya sangat sederhana,
macam orang kampung…
tapi pegang banyak rahsia ….
berbza denganfreemasondanilluminatiyg hidup berkuasa dan mewah..
adakah penampilan berkuasa dan mewah ni sebagaicover linesupaya org takan sangkaPaderi Jesuitni sebenarya boss ?
and thebishopas the big boss ?…
tak berani aku nak tanya,ngelak kena bunuh jer…
tolong aku explain kata2 dia yang selalu berkias2 tu ye..

..BERSAMBUNG..


2 ulasan:

Syuhada Nur Ekhwan berkata...

peerrghh !!! btol ke smua nie?? entry ni mmbuat ak trpinga2 ,, blur.. sdih.. marahh.. smuanya ad... hmm

narumi sakura berkata...

mm tau xpe aku pon sme..memang insaf la bace

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates