Selasa

CUTEST PET PHOTO CONTEST!

Dear Dairy,
     hari ni Naru join pertandingan tuk Yuki hehe..tak tau la boleh menang ke tak yang penting bile kluar je gambar Yuki kat album FB pet lovers korang mesti terus je LIKE bebanyak tau hehe (care nk menang)
nak tengok gambr mana yang Naru pertndingkan??


amacam comel tak??Yuki-pon nak main cak-cak tau..dik Alisha nak main ngan Yuki tak??

  yang kelam kabut,
Narumi

8 ulasan:

nurshahirah berkata...

comellnyeee!!

Syuhada Nur Ekhwan berkata...

sumpah comel !!

IntaNBerliaN berkata...

alahaii comelnya yuki nih!!

kalu tanya adik alisha.. dia nak je main.. tp ibu alisha ni geli la... hahaa

good luck ye!! ohya, akak pun nak like gambar yuki ni.. dkt fb ek.. bg la link.. nanti akak tlg like, bg yuki menang.. hihii

narumi sakura berkata...

hehe tq sume >_< (yuki cakap)

kak intan-hahaha klu tngok adik alisha main yng yuki msti best ^_^..boleh je hehe

ni link yuki..tq kepada yang dah like!!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150412087513055&set=a.10150410543118055.413057.118584958054&type=3&theater

IntaNBerliaN berkata...

akak dah like.... good luck yuki.. :-)

narumi sakura berkata...

terimas akk!!

Syazwan Che Deraman berkata...

comel.tapi wan geli ngan benda bulu bulu ni.
heheh

narumi sakura berkata...

hehe..wan kne tryy pgg rugi klu x try hehe

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates