Jumaat

I hate REMPIT but i love cool vehicles



Sorry la kalau ade yang terase...
tapi serius aku memang benci gile ngan mat rempit ni
wat bising je..ak nak tido pon susah

Ak mngaku la ak pon kekadang marempit gak tapi rempit sorng2 atupon bile ad orng cabar je
Tapi ak mmng tension ngan bdk2 ni
pernah sakali ak hmpir 2 nak baling botol kace kat diorang wat bising depan umah orng malm2 mmng cari pasal gerr...
nsb baik orng tua ak halng kalau tidak ade yang pecah kepale gare2 ak

Ak still suke mat rempit yang dulu dri skarng..mat rempit skarg sombng.x hormat orng lme langsung..huh..tp ade gak mat rempit yang ak respek..
Sbenar nye kes ragut n smun tu bkn sume mat rempit yang wat..spesis kitorng ad gak yang berkejaye tau..diorng ni ad yang sngup kerje lbh mse smate2 nak dpt kan duit ubah suai motor..hoho..mmng x gune..hahaha

Ak suke kenderaan yng ubah suai ni..kalau boleh ak pon nak ubah suai kerete ak gak tp ape kn daye kerajan malaysia mngharamkn ubah suai kenderaan yg malmpau ni haha..x gune gak ubah suai tp xleh show off tul x???


kalau dpat kerate camne than ubah suai fuhh mmng best..mcm ala2 fast and furious gitu... Moto pon suke gak..tapi kan bagus kalau mat rempit ni gi rest n peace terus hoho ak mmng kejam..(mungkin sbb mat rempit dgn gothic ni x ngam)ak suke pakaian gothic..
Nasihat ak wat mat rempit kalau nak merempit pg la litar sepang or trek2 yg setaraf ngan nye..kalau nak gak merempit kat jaln raye mati tu biar la sorang2 jgn la mmbabitkn orng lain yng x berdose..peace no war...see u later ...Wasalam

2 ulasan:

natrahmohdsaid berkata...

heyy.. kereta ni xde kaler lain ke.. nak kene resling ni.. hahaha

narumi sakura berkata...

hahaha sabar geng!!nak wat cmne y ni paling cntik dalam goggle serch tu =p

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates