Selasa

Hari pertama kerja Part Time

Dear Dairy,
        dah lama x tulis blog huhuhu..Penat sangat sampai makan pon x lalu.Sekarang ni kaki berdenyut rase macam nak rendam dalam baldi yang penuh dengan ais fuhhh best gile!..Ape2 hal pon keputusan aku dah wat n risiko tu tanggung la sendiri ye..Sekarang ni keadaan aku kelam kabut skit..Plajaran pon macam dah tertinggal..Skrang aku kena wat jadual balik..Nak kejar peljran yang aku x berapa paham huhu..Terukkan aku ni..ape2 hal hari ni (8 Ogos 2011) memang hari yang paling letih n meyeronnkkan sebabnye aku jage kios tu sowang sebab akak yang full time tu nak bljar cara nak interview sok..(aku doakan all the best tuk die) tengahhari baru die masuk. Costmer lak berduyun2 non-stop sampai kul 3 ptg huhuhu..alhamdulilah sells kami pon cecah RM1000 + ..hari ni shj..

     Ini lak gambar yang sempat aku tangkap mase first day aku kerje..


Ok jawatan kosong tu dah xde ye harap maklum..knpe??sebab aku dh isi pon kekosongan tu hahaha


kios kasut ni berseblhan ngn kios kerongsang..kalu bosan aku g la kios sblah belek barng die hahaha..maaf ye wat sepah kat kios korang :p




kios kitorng juge bersblhan pejabat pos..ok skrang korng dh tau mne tempat keje aku..soo mai la singgah leh berkenaln ;)..Giant Shah Alam tau


Ni senior aku..nme die Akma..

Sekian,
Naru

Tiada ulasan:

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates