Khamis

Aku tetap sayang bola Malaysia

Dear dairy,
     hari ini satu hari aku tunggu nak tengok bola. Dari pagi aku asyik tanya je pasal bola. Untung la kawan-kawn kelas yang pergi tngok bola live kat stadium..tepat je kul 7.30 mlm aku ngn Syir dah pegi cari mamak..ketogori mamak yang kitorang cari

  1. Ade wifi
  2. paling penting ade skrin besar nak tngok bola
meh aku bagitau kegunaan kedua2 ketogori nih..bile ade wifi senang la aku nak post banyak kat wall fb aku pasal bola..skrin bola ofcos la paling best bile bola malaysia msuk gol sngapore riuh...boleh pulak tngah syok tengok dak keje syisya langar plug skrin tu..marah tul time babak penting skrin terpadam nsb baik skjap je..huhuhu..tapi aku x suke betul la dengn singa betina perform mlm ni..lembik..betul la kate ayh, singapore ni dari dlu sampai skrng belakun je lebih..ape2 hal pon aku x kecewe n tetap banga ngn bola Malaysia skrang yang makin naik..terima ksih kepde pnjage gol kite yang selamatkn bola bnyak kali..GO! MALAYSIA GO!!

yng bengang ngan Singapore-pore,
Naru

Tiada ulasan:

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates