Isnin

AkU x bOdOh

Ahad,12.00 am..
    Disebab kan terlampau bosan dan tak nak tido awal punye psl aku tengok cd Aku Tak Bodoh..hehe..Terima kasih kat bos aku En.Husni yang bagi pimjam cd tuh..sbnarnye xde mood gile nk tngok cite tu..(cd terbiar ats tilam). ntah mcm mane terdetik nk tngok..


      Cerite die mmng terbaik la..aku tengok tahap leleh..tapi x tau la kalau orng lain tngok selamber je..cerite ni ade la kne-mngene ngn kehidupan aku gak..masalhnye parent aku ni thap mmng tak leh nak baiki dah..sebab ape??sebab dorng sendiri yang degil xmo ubah perangai dan x suke dengr pndapat anak-anak (or orng yng umur lgi mude dri dorng) tu la orng dewase..agak2 aku dewase pon jadi mcm dorng ke??

     Ish xmo2..aku nk jdi ibu terbaik wat anak2 aku nnti..ape yang best psal 2 family dalam cite ni ialah

Ni macam waktu aku kecik2 -asyik kne pukul-myb sbb mak aku drah mude lg kn aku lak ank sulung so mmng asyik kne bantai la


Ni lak waktu skrng kih3-mak aku dah makin tue n dh x larat nk pukul aku..soo pngantinye..BEBEL
=_=`

Aku harap dapat mak macam ni..pnyanyang gile <3 <3 <3

Knya!!! >////<  budak ni cute + baik hati..setiap kli tngok budak ni teringat kat adik no 3 aku hehehe..lov u my sis and bother 

   Ok la nak cite panjang2 pon x gune baik korng sume tngok sendiri cerite nih..pastu kite kongsi2 ;)..hehe..kite tngok sape pling bnyak menghabiskan tisu..daaaa

p/s: Elakkan beli cd cetak rompak ye...LUV U ALL <3 ;)









2 ulasan:

asraf berkata...

nk tgk!haha

narumi sakura berkata...

alamk cd dh bg bos balk :p

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates