Ahad

HURAIAN DAN SAMBUNGAN


Bendera Vatican

Lihatlah manusia zaman sekarang.
Apa yang dikejar oleh mereka?
Kemewahan dan kesoronokan semata-mata !
Saya tertarik dengan kata-kata dariBishoptersebut:

   Lucifertelah berputus asa terhadapperkara-perkara yg besar,
    makaNabi Muhamadmengingatkansahabat2nyaakan perkara2 yg kecil (molekul)
    dan kerosakan yg sekecil (molekul) telah berlaku kpdislamsedetik selepasNabi Muhamaddiambil tuhannya.
    kerana tuhan kepadaNabi Muhamadmenghitung pahala dan dosa sekecil zarahmolekul,
    dan ikatanmolekul-molekul2iniboleh menjadi longgardengan dihentam oleh daya sekecil zarah secara berterusan…
   maka sekecil zarah lah kami membina perkara-perkara di dunia ini…
   dan selebihyaLuciferakan menguruskanya

Kata-katanya ini adalah bertepatan dengan hadis rekodNabi Muhamad:
"Berwaspadalah terhadapsyaitandemi keselamatan agama kamu.
Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalamperkara-perkara besar,
maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalamperkara-perkara kecil."

Antara“barangan buatan”yang telah dijadikan ikutan oleh kebanyakan dari kita.
1.Kita diajar dalam buku biologi,
buku pemakanan (kajian dan terbitan parakafirni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam.
tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman.
Nak ikutkafirke nak ikutNabi Muhamad?
Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sbb hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan.
so kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam.
makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kitaumat Islamsebab percayabuku sains keluaran kafir ini.


2. Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan.
Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaranNabi Muhamadselain susu dan madu.
Cuba tengokYahudi,mereka minum kopi, Starbuck.
Profesor di UK yangYahudisemua ada segelas kopi di tangan mereka.



3.Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol,
namun kambing juga adalah makanankegemaranNabi Muhamad.
Seolah-olah buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita.
Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol.


MARI LA JADI MACAM KAMI-mereka kate kih3 (hiburn je k)

4.Kita diajar bahawa makanMcDonaldsadalah bagus,
namun sebenarnyaMcDonaldsadalah makanan yangsangat tinggi MSGdan kolesterolnya danpaling banyak lemak teputrans.



5. Parakafirni juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat,
contohnyacokedanmaggi.
Coketu sangatlah beracun,
pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi).

6.Untuk pengetahuan,
parakafiragen dajjal ni gak mengwar-warkan kebaikan minum soya
(sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar),
namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki
dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan.
selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara,
kanser ovari,
kanser prostat,
serta melemahkan otak dan tulang sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen kat wanita. pastu soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium,
magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas.

Secara kesimpulannya parakafirajenAl-Masih Dajjalni bukan setakat melemahkan kita dari segi lain namun secara pemakanan kita jua.
Firman Allah:
Wahai sekalian manusia!
Makanlah dari apa yang ada di bumi yang halal lagi baik,
dan janganlah kamu ikut jejak langkahSyaitan,
kerana sesungguhnyaSyaitanitu ialah musuh yang terang nyata bagi kamu.
Al-Quran
Surah Al-Baqarah
Ayat 168

Firman Allah:
Dan makanlah dari rezeki yang telah diberikan Allah kepada kamu,
iaituyang halallagi baik dan bertakwalah kepada Allah yang kepadaNya sahaja kamu beriman.
Al-Quran
Surah Al-Maidah
Ayat 88

Firman Allah:
Oleh itu,
makanlah (wahai orang-orang yang beriman) dari apa yang telah dikurniakan Allah kepada kamu dari benda-bendayang halallagi baik,
dan bersyukurlah akan nikmat Allah,
 jika benar kamu hanya menyembahNya semata-mata.
Al-Quran
Surah An-Nahlu
Ayat 114

   Aku; Pak Cik ni dari tadi asyik cerita tentang kehebatan orang2 pak cik jer…
    Takkan takda perkara2 yang merisaukan pak cik….
    orang kristian banyakmasuk islamkan…
    takan pak cik tak risau..takan gereja buat tak tahu jer…

  Bishop ;alangkanumat islamsendiri hilangislamyg sebenar,ini kn pulak yg baru masuk….
    ya,raja kami(Paus)Pope Benedict prnh bg tau sy bhwa kami tidak akan menemukanMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi),
  sebelum dia berjaya menemukan kami kepada khalayak ramai

   Aku;tapi.. orang islam percayaAl-Masih Mahdiakan dilantik dan kemudian melaksanakan misinya
   Bishop; bagaimana jika saya kata dia tidak tahu siapa dirinya,
    dia mengetahui kebenaran dan melaksanakannya hanya kerana perasaan tanggungjawab,
    perlantikanya sbgAl-Masih Mahdiitu menandakan usahanya telah berhasil dan bukannya baru bermula.

    Aku; tapi kan kenapa dia berjuang pada waktu dirinya belom dilantik, selepas dilantik tak boleh berjuang ke?
    Bishop ; inilah yg merisaukan kami,
    Al-Quran danNabi Muhamadtidak akn menipu tetapi ada sedikit helah yg disembunyikan daripada kami,
    mana mungkin dgn mudah berkata dia Al-Masih Mahdimuncul dan dilantik…..
    klu begini senang2 saje kami menemukannya.
    Pope Benedict ada ckpMuhamad kali ini berbeza dgnMuhamadterdahulu,
    ulama2 kamu dibiarkn hidup sebab Muhamadyang dimaksudkan sedikit pun tidak menyerupai mereka2 itu.
    Muhamad akn kelihatan spt penjenayah,orang yg melakukan kesalahan
    tetapi sebenarnya dia membawa kebenaran…..
    sedangkan kami pula spt org baik yg memperjuangkn nasib kamu.
    ya..kerana dia tidak mahu kebenaran tertanggung di bahunya,
    kamu tidak akan menemui sebarang huruf2, abjad2 dan ayat2 dlm usahanya..


   Aku;….abis tu sapa pulak yang akan ikutMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi),? macamana nak tahu dorang?
   Bishop ;kalau kamu mahu tahu … 
    kamu datang kpd sesiapa sahaja dan kemudian ceritakan kebenaran kepada mereka,
    selepas kamu mendapat tempat di hati  mereka…
    mereka akn mengatakan kamu adalah org2 yg baik2 dan kata2 kamu adalah paling benar…
    Oleh itu kebenaran sudah tertanggung di bahu kamu,
    mereka melihat kamu….nama kamu..
    kemudian kamu bersikap buruk lalu kamu perhatikan saja ragam mereka…..
    mereka akn mengatakan kamu adalah org2 paling jahat…
    dan kata2 kamu adalah paling dusta…
   mereka adalah org yg paling lemahkerana memerlukan kebaikan kamu utk membuat keputusan,
    sama ada cerita yg kamu jaja itu benar atau dusta.
    danorg yg gagah adalah mereka yg tidak memerlukan kebaikan kamu untuk memutuskan bahawa cerita kamu itu benar,
    dan tidak memerlukan kejahatan kamu untuk memutuskan bahawa cerita kamu itu dusta.
    mereka ini adalah org2 yg akan menyertaiMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi).
    ”Permata yg hilang dari tangan org mukmin” akn kembali semula kpd tuannya,
    kerana mereka org yg sudi menerimanya tidak kira bagaimana ia akan datang….
    dan mereka adalah org yg benar2 yakin bahawa kebenaran itu milik tuhan danMuhamadhanyalah sebagai penyampai
    (so…lepas jiran cakap macam ni aku pun ‘test power’ la kebenaran yang aku cerita kat korang ni…aku nk tau golongan mana yang jiran maksudkan)

Perkara ini perlu sangatlah kita teliti,
seandainya mereka mencariMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi).begitu juga dengan kita,
kita pun janganlah disangka dengan sebegitu mudah untuk menemuiAl-Masih Mahdiini.
Mereka pun sedang mencari dan kita pun akan terus ingin bersamanya.
Sehinggakan suatu masa nanti kita pun susah untuk mengenalinya,
oleh kerana agama yang telah mereka cuba pesongkan dan amat sukar bagi kita untuk menerima agama,
sepertimana agama yang di bawaOleh Baginda Rasulullah s.a.w. (Nabi Muhammad)nanti.
Oleh itu kita hendak tak hendak,
mahu tak mahu pasti kena menyusuli agama sebagaimana yangNabi Muhammadmula-mula beragama,
dan itu lah yang sebenarnya.
Dan yang lebih susah nanti bagi kita untuk menerimanya.
Sehebat mana perancangan mereka,
perancangan Allah maha hebat.

   Bishop ;inilah yg merisaukan kami,
    Al-QurandanNabi Muhamadtidak akn menipu tetapi ada sedikit helah yg disembunyikan daripada kami,
    mana mungkin dgn mudah berkata diaAl-Masih Mahdimuncul dan dilantik…..
    klu begini senang2 saje kami menemukannya.

    Firman Allah:
    mereka menjalankan tipu daya,
    dan Allah menggagalkan tipu daya (mereka),
    kerana Allah sebaik-baik yang menggagalkan tipu daya.
    Al-Quran
    Surah Al-Anfal
    Ayat - 30

   Aku;saya tengokkan……
    pak cik dengan kawan2 pakcik dan paderi muka lebih kurang sama je..
    malah mukaPausmacam muka pk cik,
    muka pak cik macam mukaPaus
    sekarang ni susah nak bezakan wajahYahudidengan orang2 Amerika,Eropah..
    semua lebih kurang jer…apasal ek?
  Bishop ;orang seperti kamu bila melihat wajah manusia,
    itulah yg kamu katakan….
    tapi bila kami melihat wajah manusia,
   tembus ke lubuk hati mereka,
    apa yg mereka lalui sehari-harian,
    apa yg ada di jiwa sehingga menyebabkan wajah mereka spt ini dan seperti itu..

   Aku ;apa kaitan kehidupan seharian dengan jiwa dan wajah…
    setakat muka,alat solek pun boleh tukar muka….
   Bishop ;(PAUS)PoPe BENEDICTpaling arif akan hal ini….
    kami gelarkan dia sbg“millon soul man”….
    ya, ada berjuta- juta jenis jiwa manusia di dunia ini,
    perbezaan jenis jiwa2 itu sangat2 lah kecil umpama tebal kertas yang dibahagi 1000.
    seseorang yang namanyaPaus,
    mampu menghitung spt itu walaupun di depannya ada jutaan manusia…
    dia mampu menyebut mereka 1 per 1…
    ini adalah kemampuanNabi Muhammad dan sahabat2nya,
    yg kini ia menjadi milik kami…
    perasaan kamu itu terhasil dari gerakbalas terhadap“barangan buatan kami”.
    kamu lakukan ia setiap hari,
    lama-kelamaan ia akan menjadi spt air yg menitis mejadi lopak,
    bila lopak itu kelihatan ia telah menjadi jiwa…
    huruf2,abjad2 dan ayat2 tidak layak sbg bahasa,
    maka wajah kamu adalah sebaik bahasa yg mampu menerangkan apa yg terkandung di hati kamu…
    cantik atau hodoh bukan penentu…
    tapi terang atau malap cahaya di wajah kamu

   Aku;tadi pak cik cakap ada berjuta jiwa manusia…
    banyak sangat,mcmana boleh jadi macam tu..
    yang saya lihat manusia ni
    Cuma ada 4 jenis jiwa je….
    jahat,sederhana,baik dan sangat baik..
    tapi gereja nampak ada berjuta-juta jenis pulak….
    pelik dan ajaib….
   Bishop; sebab itu kami wujudkan pelbagai aktiviti kehidupan manusia yg tiada padazaman Nabi Muhamaddahulu..
    sehingga hari ini ada pelbagai peranan manusia yg palsu…
    dari kecil kamu ke sekolah,ke universti,bekerja…
    di dalamnya terdapat berjuta2 juta pekerjaan (karier)..
    maka berjuta2 akitiviti maka berjuta2 jiwa hasilnya…
    Manusia ini sungguh bodoh….
    mereka bgtu menyayangi pekerjaan,
    malah kami buatkan mereka tersepit jika tiada kerjaya…
    oleh itu mereka akn menyayanginya..
    malah berebut2 memilikinya….

   Aku;untuk apa orang2 pak cik mewujudkn berjuta2 jiwa manusia…
    apa orang2 pak cik dah buat…
    tapi betul jugak sebab pak cik ni sendiri tak bekerja…sembayang je kuat..
  Bishop ;ada pelbagai agama di dunia ini,
   wajah2 manusia bergantung kepada agama yang mereka anuti,
   wajahorg2 islamlain,
   wajahorg2 kristianlain,
   wajahorg2 yahudilain,
   wajahorg2 hindulain,
   wajahorg2 budhalain…
   perbezaan wajah manusia pd mse itu sangat ketara….
   sebab aktiviti seharian mereka berlainan,
   aktiviti seharian mereka adalah agama,
   tidak wujud perkara lain…
   oleh sebab itukami berusaha untuk melucutkan wajah2 agama dalam diri mereka
   maka kami cipta aktiviti kehidupan yg kamu lihat pd hari ini…
   maka wajah mereka akan kelihatan sama saja…
   dan jiwa mereka pasti sama..
   misalnya begini…
 cubakamu lihat wajah orang yg berumur20 tahun pada hari ini,
  dan kemudian lihat wajah orang yg mempunyai umur yg sama,
  tetapihidup pada 30 tahun yg lepas….
  kamu bandingkan…
  adakah sama?
  (ni yang susah…aku termenung kejap,akal aku balik Malaysia kejap…mmm..amoi, awek, ane, karu,..)

   Aku;betul jugak ek….
   sebab macam dekat Malaysia,
   perbezaan generasi memang ketara…
   muka orang2 muda,
   melayu dah mcm cina,
   cina dh macam melayu..
   bohsia dah mcm amoi,
   amoi dah mcm bohsia…
   kadang2 tengok gambar dekat myspace, facebook, friendster..
   susah nak cam apa bangsa dorang…
   (dia ni tau pulak dia bohsia,amoi,myspace semua tu..hehe)
   Bishop ;mereka yg berjuta2 jiwa itu kami gabungkan aktiviti kehidupan mereka,
    untuk menghasilkan 1 wajah manusia baru,
    jiwa manusia baru,
   jiwa tanpa agama padanya,
    yang tidak terdapat pada mana2 zaman sebelum ini..
    dan mereka itu adalah jiwa pemilik wajah yg kamu panggil mereka sebagai…..”Cute”
    lihatlah!
    Orang spt mereka semakin membanjiri setiap pelusuk dunia….
    semakin melimpah memenuhi bangsa dan agama sendiri….
   maka tamatlah riwayat agama sedunia…

  Aku;mereka yang berwajah“cute” ???..
   macam orang2 saya bangsa melayu..
   tapi memang saya perasan muka dorang dah tak macam melayu,
   sebab memang bangsa Melayu kebanyakannya hensem2 & lawa,
   kulit mereka putih yang berubah atas factor kepanasan bumi Nusantara,
   macam orang agama budha..
   tapi tak jugak…ini suatu fenomena ajaib..
  Bishop ;lihat saja di alam maya (internet)..
   Mereka betul2 menyukai wajah mereka,
   malah berasa bangga,
   padahal mereka tidak menyedari kerosakan jiwa,
   dan mereka orang2 paling berpotensi untuk dimurtadkan,
  menyembahkami sedikit masa lagi…

   Aku;macamana orang2 pak cik menghitung potensi mereka untuk diperlakukan begitu?
   Bishop ;kamu datang kepada mereka,
    kemudian kamu suruh mereka membenci wajah mereka sendiri…
    lihatlah,
    mereka akan mempertahankan wajah mereka
    dan mereka pula berkata bahawa kamu ini org gila…
    dan ingatlah bahawatuhan kpd Nabi Muhammadtelah memberikan kami ramai pengikut darikaum perempuan
   
   Aku;kalau begitu…golongan ini telah dipersiap2kan untukAl-Masih Dajjalke?
   Bishop ;
    ya….
    mereka adalah golongan paling lemah,
    jiwa2 mereka bergantung sepenuhnya kepada“barang buatan kami”….
   dan mereka yg lain jika tidak sempat didatangiAl-Masih Dajjal,
    akan diuruskan olehLucifer = Iblis
   Luciferakan dtg apabila mereka di waktu ajal maut (ketika kematian)….
   Lucifermembisikkan ke telinga mereka akan pertolongan dari sakitnya maut…
   dan mereka akan dihantar ke neraka selama-lamanya….
    dan ia telah berlaku……

    Aku;ini semua mengarut…..apa buktinya?
    (aku rasa terkejut…kali ini baru jiran ketawa tapi dengan cara yang sopan )
  Bishop ;
   baru2 ini kami terima berita mengenai si penjaga kubur MakamNabi Muhamad,
   dia membacaal-qurandisisi makam dan tertidur,
   kemudian dia bermimpi bahawaNabi Muhamaddtg kpdnya
   dan mengatakan bahawaNabi Muhamadtelah mengunjungi umatnya
   dan mendapati bahawa dalam60,000 org islam yg kembali kepada tuhannya,
  tiada seorang pun yg benar2 beriman kpd tuhan.
   dan kamu tahu bahawaLucifertidak diizinkan untuk menyamar sebagaiNabi Muhamad.(sama ada mimpi atau realiti)
    (pergh……cuak jgk aku dgr,cm ne dorg bleh survey cm ni skli,
    berdasarkn wajah..
    dan create suatu kehidupan yg melahirkan bangsa yg korg suke kata bila nmpk je kte….”cute nyer awek ni”)
    (aku rse dorg yg mukaCUTE  macam ni dalam pemerhatian gereja….
    rupa2nya dorg benar2 tahu diri kita lebih dari kita sendiri….”cute”banyak maksud )
    Nasib baik cerdik pandai tak buat akaun facebook, beruntunglah mana2 manusia yang tak dedahkan gambar ke sana  !!!

Apabila membaca petikan di atas saya terfikir,
Bishop ini tahu juga bahawaIblis/ Lucifertidak diizinkan menyerupai RasullulahNabi Muhamad.
Saya ingatkan hanya umat Islam yang tahu tentang perkara ini.
Ini menunjukkan pihakGereja Roman Katholiktahu bahawasanyaagama Islam sememangnya agama yang betul & benar!!!

  Bishop ;perangai org2 islam sungguh kelakar….
   apakah hati mereka semua sudah buta…
   adakah kami perlu cederakan sebelah mata kami sendiri supaya mereka berkata “ rupa-rupanya inilah org yg ditunggu-tunggu”…..
   padahal kami sudah singgah dikuil sulaiman
   sekejap lagi kami akan ketengah-tengah bumi
(korang ingat lagi tak cerita The Lord Of The Ring ???)
(korang ingat lagi tak slogan “One Ring To Rule Them All ???)
(korang ingat lagi tak episode di mana Istana Sauron ada di Middle Earth ???)
(korang ingat lagi tak MATA_1 yang terapung2 di menara tu ?)
(korang tak perasan ke Filem itu adalah simbolik kepada peperangan antara Umat Islam & Tentera Dajjal tak lama lagi)
(ingat lagi tak terdapat watak2 seperti Gandalf, Legolas, Sauron, Urukhai, Hobbit, Elves,Arogorn)
(barangkali itulah watak2 Nabi Isa, Imam Mahdi, Bani Tamim, Dajjal, Iblis, Tentera2 dibayangkan di dalam filem ni ??? )
   kebodohan org2 islam sangat menakjubkan….
   sebelum iniPausbenedict xvi pernah datang ke sini,
   menyambut harijadinya yg ke-81..
   ya..ia disambut di‘ground zero”ramai org datang,
   mereka sayang kpdPaus….





Aku;….eh, itu kan tempat world trade centre (WTC) runtuh..kenapa buat dekat situ pulak…
  Bishop ;sebelum rombongan vatican terbang ke sini….
  Pausbergurau dgn seorangMonsignor..
   dia berkata
   “saksikanlah….
  org2 islamakan melihat saya berbahagia di mana tempat itutelah memberi izin untuk peluru dihadiahkan kepada mereka
    “sangat merbahaya tuan datang ke sana…mahu saya hantar semua ‘cantus’ untuk lindungi tuan?”..
   kata Monsignor..
   Pauspun berkata
   “biarkan ‘Cantus’ tidur puas-puas..
   kemudian saja kita kejutkan ‘Cantus’ bilaMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi).datang nanti”…
   Pauspula berkata kpdMonsignor
   “tidak perlu nak dirisaukanselagi saya tidak mencederakan sebelah mata saya
    bukankah saya menyambut hari jadi saja?”…
    saya sungguh hairan,
   bila kami kata “paus menyambut harijadi”….maka org2 islam pun akan kata “dia cuma sambut hari jadi saja…bukan ada apa-apa pun”
   rupa-rupanyaorang islamlebih bodoh dari jangkaan kami….
   kebodohan mereka mengatasi usaha kami untuk membodohkan mereka…..
   menakjubkan…
    (ini dh lebih!..dari td sedap je ckpislambodo..ikut kn ati nak je aku tampar2 laju2 je muka dia…tp sabar je la)




Aku ;tadi pak cik ada cerita yangMonsignorada cakap tentangCANTUS
   apa ke benda nyer ‘CANTUS’ tu….bunyi macam gempak jer..
   Bishop ;CANTUSadalah warisan ‘Knight Templar’….
    suatu amanah yg kami berikan kepada mereka kerana ketaatan mereka kepada paderi,bishop,kardinal dan semua pemimpin2 roman katolik..
    kami berikan 1 kuasa kepada mereka,
    kuasa yg meliputi semua penjuru dunia…
    mereka pergi kemana saja tanpa banyak tanya kepadaPaus
    selepas penjajahan eropah ke atas dunia,
    dengan izin kami…‘Knight Templar’ telah menyerahkan warisan ini kepada kamu…
    bukan kpdorg islamsahaja,
    malah semua bangsa dan agama di dunia ini…

   Aku;ni satu lagi…
    mengarut,bila masa pulak kami memikul warisanKnight Templar?
    Kerajaan sesebuah Negara kan milik rakyat sendiri selepas kemedekaan..
   Bishop ;di tanah air kamu dahulu,
    datuk2 kamu tidak sedar pun bahawa mereka telah bekerja untukKnight Templar
    nyawa mereka telah kami gunakan untuk membunuh komunis..
    begitu juga di sebelah pihak komunis,Knight Templartelah menggunakan komunis untuk membunuh kamu…..
    kedua2 nya mati..
   Knight Templar  benar2 anak didikan kami…
    datuk2 kamu itu sebenarnya mati sia2.
   mereka semua akan masuk neraka….mati syahid konon2 nya.

   Aku;yang ni lagi kelakar…
    betul la datuk2 kami memperjuangkan tanah air..
    bila masa plk datuk2 kami diperalatkan olehKnight Templar?…apa buktinya..
   Bishop; sekarang ini mereka menjalankan tanggungjawab dan peranan dengan perasaan bangga,
    malah ramai org2 muda bercita2 untuk menyertainya,
    mereka sudah menganggap ia sebagai‘kerjaya’..
    mereka benar2 menyayangikerjayaitu..
    dan kami telah memberikan pakaian yg indah kepada mereka..
    mereka benar2 sukakan pakaian itu malah berebut2 untuk memakainya…
    orang2 yang mereka lindungi memandang mereka sebagai wira…
    padahal mereka sendiri tidak tahu apa yang mereka lakukan,
    dgn siapa sebenarnya mereka berkhidmat..



Aku;pak cik cakap pakaian?….
    pakaian apa yang mereka pakai sampai dorg tak tau untuk sapa dorang bekerja??
   Bishop ;
    mereka itu memakai simbol warisanKnight Templarpada pakaian mereka.
    di bahu dan lengan tangan mereka ada terdapat pingat
    yang menunjukkan mereka telah dikitiraf akan menjalankan fungsi2 yang kami kehendaki…
    tapi mereka tidak menyedarinya…
    pingat itu kelihatan sepertihuruf ‘v’….
    itulah simbol “CANTUS”…warisanKnight Templar
    itu adalah permulaan sahaja
    sebelum kamu menjadi orang yg lebih bodoh lagi apabila menerima pingat yg lebih besar….…

   aku;huruf ‘v’ pada bahu dan lengan???…..
    bukankah tentera,polis, anggota keselamatan dan badan2 beruniform spt pengakap,kadet dan semua tu???
   Bishop; ya….
    maka saksikanlah bahawa semua angkatan tentera di seluruh dunia adalah milik gereja!..
    tidak kira kamu negara apa sekalipun!
    Kamu semua sedang berkhidmat untukPaus!!
   
   aku;ini mustahil !!!!
    ……bukan ke setiap negara di dunia ini memiliki ketenteraan masing2?….
    habis tu selama ini perang yang berlaku di mana2 saja apa ertinya?..
    sedangkan mereka itu semua adalah milik gereja…
   bishop ;buka mata kamu dan lihat dunia…..
    semua tentera di dunia ini tidak kira negara besar,
    british,amerika,perancis,china,india,jepun,iran…
    malah negara emas spt kampung kamu,Malaysia….
    semua mereka memakai pakaian dan pingat2 yang sama….
    dan mengapa mereka semua tidak memakai pakaian mengikut budaya dan agama masing2?????
  ..paus berkuasa untuk menggunakan sesiapa sahaja di antara mereka untuk dikorbankan….

    (aku ingat jubah universti je sama dengan paderi…baju tentera pun sama kt mana2 negara,kalau ada beza pun sikit sangat)
    (terpikir pulak aku dorang yang namanya, koperal, lans koperal, sarjan, inspektor, mejar…dorang tahu ke tak pasal ni?)
    (tapi yg mcm sluBishopkata…”mereka sendiri akan mempertahankan pakaian mereka,kami tak perlu buat apa pun”…..
    kalau bagitahu dorang pun kita yang kena tembak mati, tak pun.. sumbat I.S.A.        I.S.A          I.S.A.)
    (paus pun berkata….
  “biarkan ‘Cantus’ tidur puas-puas..
   kemudian saja kita kejutkan ‘Cantus’ bilaMuhamad ke-2 (Al-Masih Mahdi).datang nanti”…
  korang rasakan apa maknanya dia kata macam tu????


Simbol'V'? Selepas saya membaca perbualan di atas,
barulah saya perasan tentang lambang tersebut yang digunakan oleh tentera di seluruh dunia untuk melambangkan pangkat mereka.
Dan simbol'V'itu juga adalah secret signIlluminati.
BerkenaanCantus,
istilah itu tidak pernah saya dengar sebelum ini,
mungkin itu adalahkerahsiaan tahap tinggiyang didedahkan oleh Bishop tersebut.

Berikut adalah gambar-gambar Pope Benedict di Amerika Syarikat untuk meraikan Hari Jadinya sepertimana yang telah diberitahu oleh Bishop tersebut.



TAMAT DIALOG TEMUBUAL (BAHAGIAN 1/3) AKAN BERSAMBUNG DI

Dialog Temubual 
(Bahagian 2/3)









4 ulasan:

IkhAnif berkata...

orng kafir akn bwat ape jer untuk menyesatkan kite...

tips: kurangkan lar kaler kat entri tu erk...and try buat entre pendek tapi padat or buat arr dlm bentuk sambungan..>_<

ape-apepun..nice entre..>_<

IntaNBerliaN berkata...

org kafir ada mcm2 cara utk sesatkan kita.. kita ni harus pandai berfikir apa yg baik n buruk..

IntaNBerliaN berkata...

psl contest tu.. akak xda tips tp adik try la dulu.. wat contest tu.. nanti g la blogwalking bg link suh org join.. n bg link dkt laman blogger kat fb.. sahabat blogger ke.. rakan 1 klik ke.. mcm2 ada..

p/s : kalau nak, akak pun blh tlg buat entry promote contest adik tu :-)

narumi sakura berkata...

Ik:wah tq tuk tip tu Naru akn perbaiki lagi ^_^..

Ibu Alisha:waa betul ke akak nak tolong..hehe terimas..mm sye wat contest terus je sye bg tau akk ye hehe..terimas ngn tip akak =)

huraian: mm betul2 kafir akn wat ape saje cume trpulng pade kite nk ikut dorng atau tak huhu T^T

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates