Khamis

Porch Bag for Yuki-chan

Dear Dairy,
     baru-baru ni aku teroka lagi berkenaan sugar glider..Banyak lagi yang aku tak tahu pasal Yuki..yang kelakarnya roomate aku bukan main semangat cerita dengar bunyi pukul 3 pagi semalam macam anjing menyalak.Aku serch la pasal barking sugar glider (aku pon x pernah dengar Yuki barking) bukak je video kawan dari belakang terus cakap 'bunyi ni la aku dengar semalam' aku ketawa je pastu terus cakap 'laaa tu bunyi Yuki la haha die dah pandai pangil tuan ^_^' dengan bangganya aku menjawab hohoho...

Akhirnya my Yuki-chan dah pandai pangil mama die n terbukti keberkesanannya (terbuat iklan jap =-=`)..Lepas dah terbongkar misteri semalam aku pon bukak la FB-Suggie Shop..FB milik abang spek yang masuk Majalah 3 pasal sugar glider hari tu hehe..baca2 rupanya bekas travel yang aku guna tuk bawak Yuki skrang tak berapa sesuai sebab sugar glider akan jauh dengan bau badan tuan die.then kire die akan fell tak safety and akan menyebabkan sugi mati huhu..tak mo Yuki mati T^T..


Ni la bekas Yuki

Soo abang tu suggestkan beli porch bag yang diperbuat daripada fleece n flannel..aku pon tak berapa tahu jenis kain macam mana..ni antara resech pasal kain tu

Fleece is definitely warmer. It takes your body heat and absorbs it and circulates it under the blanket. Your Kitty loves fleece too!!!

Kain dia lebih kurang macam ni la..untuk sugi kain die tak boleh tebal sangat yela Malaysia kan panas kang tak pasal-pasal stim lak Yuki huhu



Last sekali aku wat kuputusan tuk cari kain macam ni dan mula menjahit bonding porch bag tuk Yuki >_<..


lebih kurang macamni la aku nak jahit tapi first sekali aku mesti cari kat mana ada jual kain macam ni..kawan2 tau tau mana boleh dapat??


Myspace Love Quotes Icon

2 ulasan:

natrahmohdsaid berkata...

tak lama lagi yuki dapat tempat baruuu.. :D

Unknown berkata...

aminn hehehe

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates