Jumaat

15 Julai 2011,5 pm

Dear Dairy,
   
     Hari ini adalah last day klas untuk minggu pertama masuk poli..Setelah seminggu kelas rasenye ok la..tapi masalahnya boros sngat sekejap je duit PT kurang =( huhuhu... Hari ni merupakan hari yang istimawa wat aku sbbnya..Hari ni busday mak aku..yang bestnye pagi tadi aku dapat mesej dari adik laki aku yang no 3..Die msj-'Salam akak ni Hanif..Selamat Hari Jadi akak'.. Sah dorng confuse..Hari jadi aku 25 Julai mak aku yang 15 Julai..tersenyum skjp dlm klas hehehe...

     Aku excited gile dapat msuk klas bengkel hari ni..kelas aku di bhagikan kepada 2 group..Kami kongsi kelas ngn DKA 5 D..hehe..Kitorang terkjut gak la..sebb selama 4 sem kitorang kat Poli ni memang kelas Dip. Kejuteraan Awam kat poli ni ade 3 je n kami lak kelas last DKA C..memang banyak betul yang berubah kat poli walaupon hanya tinggalkan poli 1 sem je sebb LI..Poli makin cantik ^_^..Tapi aku x suke betul gard bru kat poli kerek gile...Suke ati je ckap aku sem 2..ni antara peristiwa aku ngn gard tu..

    Mase ni aku ngn Syira (dak klas n roomate aku) dh lewat g klas..Aku paking la moto kang kawasn paking moto yng disediakan..mcam mne lak leh x perasn gard kat blkng..agaknye die aim moto xde stiker poli..aku lak xde standrt la bru smnggu kot kls strt..nk mntak borang pon x smpat lagi..dh la nk isi borang mohon stiker poli leceh..(patot la ramai x amik stiker tu)..Die nmpak aje aku smpai terus die cek stiker..terus die mntak Kad Matrik aku..(agak2 la aku dh la bru smpai klas lmbt lak tu)..dh la care mntak kerek gile mcm nk kne mkn kasut..

Gard : Bak sini kad matrik kamu..
Aku : Sori la bang saya baru je nak mohon stiker poli
Gard : Hmm x kisah la bak sini kad matrik kamu..

Dalam hati aku panas je terus aku pusing tngok Syir kat belakang aku wat muke tnde protes.. Aku pon bagi la kad matrik aku..nak kover xmo nmpk cemas sngat aku wat2 la simpan helmet n kunci moto..Pastu ade sekumpln dak laki lalu n g moto die..

Dorng dk laki : Bang mintak no fon bang
Gard : Dari pada aku mintak no baik aku ajak dating terus

EEwwwww geli aku muke dah la x hensem ade hati nk mntak date ngn aku lagi..

Aku dengan perlhan pon cakap (terlepas sebb terlampau geram) : Kalau berani mintak la klua date
Pastu Gard tu pon ckp : Ape die awak cakap tadi
Aku : Xde pe2 (wat muke)
Gard : Awak ni macam nak pakse saya bagi saman je..(kerek Siaall !!!)

Geram x kalau anda pon kene macam ni??

Ok la nanti kite sambung lagi cerite ye bye..~_~

Yang Cute
Narumi   <3

Tiada ulasan:

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates