Selasa

Angry Birds dalam masa 1 hari


       Ok sebenarnya aku tak berapa paham nape game ni fames sangat. Mula-mula aku tak tau pon game ape la ni..aku ingat game bodo-bodo je tibe-tibe je chrome suggest game..Muke cam comel terus je install...Bukan main shok lagi aku main sampai tak sedar diri kih3..Esoknye aku pon cite la kat akak sepejabat aku pasal game ni..Tapi die kate google chrome die xde lak suggest game ni..waaa...plik n bertuah..

Tengok la bape banyak level die =_=`

      Tepat je pukul 1.00 pm (waktu lunch) kitorng pon pegi la mines sebab mines tu betul-betul sebelah ofis kitorang..aku ni kaki suke tengok barang kiosk..hehe paham2 je la barang kiosk kat mines tu sume cumel-cumel..tapi ape yang wat aku terkjut hampir sume kiosk ade barangn game ni contahnye macam




    OMG!!!! Wht hapen!??aku baru je main game tu malam tadi then skarng die ade kt depan mate aku..aku tak tau la kalau aku orng paling lambat tau psal game ni sbb akak opis pon kate sebelum ni xde lak bnde camni..yang x boleh bla kalau barang die 1 or 2 ke x kisah la ni sampai ade kiosk tu sume penuh dengan burung-burung yang marah ni...nampaknye die betul-betul marah la sampai kiosk pon nak ditawanye (pdhal nak balas dedam kat babi sbb curi telur die je pon) Ape-ape hal sume barang die sume cute-meut >_<..kawaii!!!

     

Tiada ulasan:

Jom Terjah

Senarai Blog Saya

Blogger templates